Sabtu, 8 Disember 2012

Kenangan Jamuan Akhir Tahun 2012 ♥

Assalamualaikum dan Salam 1 Blogger ! 


Mukadimmah bergambar. Hee. Dua hari dah saya dekat rumah dan Alhamdulillah hari ini dapat juga melepaskan rindu dekat blog tersayang ni. Entri pertama selepas SPM. Yeayy ! Saya dah Merdeka. Hee, Merdeka la sangat selagi result tak keluar selagi tu la saya rasa tidak Merdeka. 

Oke, untuk pengetahuan umum ini cerita dua bulan lepas. 11 Oktober 2012. Kalau tak silap la. Layan je la ye. Entri kali ni juga sarat dengan gambar gambar yang diperam untuk dijadikan belacan. *winkwink*. Biarlah gambar yang menceritakan segala galanya.

JAMUAN AKHIR TAHUN 5 IBQ 2012


Chocolate cake. Best sangat. Tapi sedih sempat makan sikit je.;'( . Ipah lain kali buat kat saya pula ye. Khas untuk saya je. Hee :)



Sukanye dia dapat belon. Hee, jealous tau tak dapat pegang belon. Saya rasa time ni saya pergi ambil kek dekat dwan makan kot. Dari kiri Izzati, Mira and Ida



Wow, banyaknye hadiah. Macam macam jenis hadiah yang ada. Ada yang kecil ada yang besar, ada yang ringan ada yang berat. Tapi memang best la time pertukaran hadiah ni. Saya dapat yang paling kecil dan ringan tapi isinya. Wow!!! Terbaaaikk!!!




BM's teacher. Cikgu Mahani. Yang pakai baju warna hijau tu. Rindu cikgu. Cikgu paling baik, paling sporting . Sayang cikgu ;)



Gambar pertama tu ahli ahli puteri bergambar bersama Cikgu Add Math kami. Cikgu Khairul yang pakai baju warna merah. 
Gambar kedua bergambar sementara menunggu acara pertukaran hadiah. Hee ;)

Ni la antara menu paling best 'colek'.:)

Oke, tu je kot untuk entri kali ni. Assalamualaikum

Terima Kasih sudi luangkan masa jenguk blog saya.


Tiada ulasan: