Selasa, 5 Jun 2012

Trip to Beijing ♥

Assalamualaikum & Salam 1 Blogger ! 

Selamat Malam. 'Assalamaualaikum & Salam 1 Blogger' tu perkara yang utama korang akan jumpa jika korang pernah baca blog aku. Hee, boleh jadi trademark aku la. Oke, intro yang tak ade kena megena dengan tajuk. Sila abaikan. Hee :)

Alhamdulillah, sampai juga aku di Beijing. Hee. Korang ade?//. Jangan jealous k. Haha. Cukup lah selama setengah jam aku berada di bumi Beijing, Darul Naim ni.Walaupun hanya seketika sahaja tapi cukup membahagiakan aku. Hee. Bahagia la sangat.



Hah, nampak tak?//*tiru gaya Tauke .First, bila korang sampai dekat bumi Beijing ni. Pemandangan ni la yang korang akan nampak dulu. Kalau nak tahu ni la Masjid Beijing yang dibina di Kelantan, Darul Naim. Bagi yang tinggal dekat Kelantan tu mungkin pernah dan selalu datang je kan. Untung la korang boleh pergi Beijing selalu sambil dapat tambah pahala kan. 


Tu dia, dah keluar dah mak cik ni. Kali ni dia keluar sambil  peluk tiang pula. Dah tak ade mende lain ke yang nak peluk haa?//. :P . Haa, tangga ni la yang akan membawa korang ke ruang solat Perempuan dan juga Lelaki. Perempuan belah kanan dan Lelakinya pula belah kiri. Tu saja yang nak cakap. *winkwink*



Yeay, sebelum pulang wajiblah kita bergambar dulu. Heee :). Masjid ni bukan sahaja korang boleh beribadat tapi korang juga boleh ber'shopping' dekat sini. Harga dia pon memang berpatutan. Hee :) *sila abaikan mak cik dua orang yang tengah tersenyum tu. Huhu :) //

Selamat Malam. Thanks sudi baca :)


Aku lapar, aku mahu makan, jom join makan dengan aku sambil menternak lemak .

2 ulasan:

Nurrul Hazieqah berkata...

WAHHH ! bestnya pergi beijing ! jeles betul nie ^^

Unknown berkata...

jemput join http://f4chumel.blogspot.com/2012/06/1st-giveaway-by-al-qaseh.html