Ahad, 3 Jun 2012

Sehari Di Kelate ♥

Assalamualaikum & Salam 1 Blogger ! 

Selamat Malam semua . Sekarang dah pom masuk bulan enam, just tinggal beberapa bulan je lagi nak SPM. Ade lebih kurang 4 bulan je lagi. Tapiii, aku ?// Hermm, macam masih ada 4 tahun je lagi nak SPM.

Oke,kita lupa kejap untuk SPM tu. Hee . Hermm, dah lima hari aku tak menaip memang selalu je online tapi online untuk satu tujuan je, *satu tujuan la sangat.Hee,  iaitu untuk mencari contoh  kerja kursus Additonal Mathematics 2012 untuk negeri Terengganu, tapi malangnye satu pon aku tak jumpa. sedih. :'(  sobsob //.

Hermm, malas la nak bersedih sangat. Hee, aku ada citer ni, meh sini dekat dekat sikit dengan aku. *winkwink*. Ini citer pasal hari rabu lepas wee.

Sehari di Kelantan. Best? // Hermm, boleh la setakat nak mengisi masa cuti ni. Heee :) Aku pergi bersama rombongan _____, ade la rombongan ape ape tu. Tak boleh cakap kat sini. Hehe.


Rantau Panjang. Hermm, pernah dengar tak tempat ni. Oke, mesti ada dikalangan korang pernah dengar dan pernah datang jugak kat sini kan. Hee. Aku pom firstime jugak kesana. Nak kata menarik, tak ade la sangat macam biase je. Hermm, nak tahu lebih lanjut korang Google je. InsyaAllah ade. Hee :)



Haaah, ini pula aku dan best friend aku masa sekolah rendah dulu. Dah lama kami tak outing sesama, tak sangka pulak dia ikut juga rombongan ni. Hee. Alhamdulillah, Allah masa temukan aku dengan dia. Hope, ukhuwah yang kami bina ni kekal selama lamanya. InsyaAllah,.. Aminn :)


Ni pula, kakak aku. Dan yang aku dukung tu adik baru aku. Hee. Nampak tak ?//. Yang kaler coklat tu. *winkwink*. Dalam banyak banyak barang yang ada dekat situ, benda ni je yang dapat menawan hati aku. :P . Dia ade bunyi tau. Hee :)

Oke la, Nak tidur dah. Selamat Malam semua 


p/s : Tadi aku buat Cream Puff tapi agak keras la sikit. Hee 

Tiada ulasan: