Ahad, 27 Mei 2012

Aku dan Dia Selamaanyaa !

Assalamualaikum & Salam 1 Blogger !  

Hai, Selamat Petang semua ! Korang tengah buat apa petang petang camni erk? Mesti pergi holiday kan ? Happy Holiday ye semua. Semoga Happy sentiasa disamping orang tersayang.

Tadi, my best friend aku masa sekolah rendah dulu ada la mesej aku. Mesej yang dihantar sungguh ringkas. Hee. Ba wau sin nun, korang faham. Haaa, Mula-mula aku baca, ada jugak dalam hati kata, entah apa-apa da budak ni mesej. Tapi, setelah beberapa kali aku hayati, mula la terkeluar dari mulut aku Perkataan BOOOSAAANNN. Hee.

Aku sangat rindu dekat dia. Aku mulai kenal dengan dia masa tahun 3, masa tu tahun 2004, dia baru pindah dekat sekolah aku. Dulu, aku selalu khianat dia, cubit dia. Aku sangat jahat. Herrm, tu dulu tapi sekarang aku sangat baik. *Haa, sila muntah hijau dekat aku. *winkwink*

Naik sekolah menengah, kami berpisah dia ke timur aku ke barat. Hehe. Walaupun jarak memisahkan antara kami tapi kami tetap berhubung dan InsyaAllah, Ukhuwah yang kami bina ini akan kekal hingga ke Jannah. Aminn ! 


I always Miss and Love you SHAHIRAH 

Tiada ulasan: