Ahad, 27 Mei 2012

Akhirnya... Dapat juga Lepaskan rindu ♥

Assalamualaikum & Salam 1 Blogger ! 

Yeah. ! Masuk hari ni dah 3 hari dah aku kat rumah, tapi hari ni baru berpeluang untuk menjengukkan diri dalam arena blog ni.

Fuhh ! lebih kurang sebulan dah aku tak menaip . Bukan sebab malas dan tak ada idea tetapi disebabkan tidak ada masa yang mengizinkan. Biasalah bila bergelar calon SPM 2012 ni kena la lebihkan pada pelajaran sikit kan . Doakan kejayaan aku erk. Hehe


Alhamdulillah, mulai hari ni aku akan dapat bercuti dengan tenang tanpa sebarang kelas tambahan. Hee. Selamat Bercuti Ye Rakan- Rakan seperjuanganku. Walaupun tahun ni kita bercuti lambat sikit, tak apa tahun depan kita cuti sepuas puasnye. Kejarlah cita cita kita. 11A+ InsyaAllah milik kita bersama . :) Tapi, cuti cuti jugak, kerja kursus and study jangan lupa. Hehe, Pesanan untuk diri ini juga.


Sementara aku ada kat rumah ni, InsyaAllah aku akan rajinkan diri untuk menjenguk dan berkongsi serba sedikit tentang pengalaman dan ilmu yang aku ada. Ilmu ni semakin banyak kita kongsi semakin bertambah ilmu kita. InsyaAllah.

Oke, la. Stoop, sampai sini dulu. Jumpa lagi untuk episod seterusnya. Hee 


Tidak lupa juga kepada kawan kawan yang menyambut ulang tahun kelahirannya pada bulan Mei ni, saya ucapkan Selamat Hari Lahir, Happy Birthday, Sanah Helwah. Hermm, apa lagi ? Especially, kepada Husna Madiha yang menyambut hari kelahirannya pada hari ini [2705].May Allah Bless You Always. Good Luck !

3 ulasan:

Axerkapak berkata...

all the best..

NurHaffizah berkata...

good luck untuk SPM kak :)

HM berkata...

tq qilaaahh !