Sabtu, 17 Mac 2012

Sebelum Aku Meninggalkanmu :)

Assalamualaikum & Salam 1 Blogger !  


Apa kena mengena gambar dengan tajuk? Hermm, gambar sekadar hiasan.Hee. First, aku nak ucap selamat tinggal kepada semua pembaca blog aku yang tak seberapa ni. 

Petang ni, aku tak berhajat nak menaip panjang panjang memandangkan masa tak mengizinkan.Huhu. Sedih jgak la nak tinggalkan rumah ni, yelah dah lama kan bercuti kat rumah ni. Hermm, nak buat macam manakan demi perjuangan, aku rela melakukan apa sahaja *ayat pasrah. Haha.

Oke la, dah nak dekat pukul 5.00pm da. So, aku stoop kat sini dulu la ye. Korang, tolong jaga blog aku ni ye. Walaupun aku tak ade, jangan la segan segan nak masuk ke blog aku ni.Heee *winkwink*


Tahniah Untuk Kumpulan SHIRO. Korang memang terbaik !


Love You All  


Selamat Tinggal Rumah, Selamat Datang Asrama :)



Tiada ulasan: