Jumaat, 3 Februari 2012

Demam Exam sudah bermula..

Assalamualaikum & Salam 1 Blogger ! 

Apa khabar semua ? Sihat ke tak ?.hehe. Kita sekarang tak berapa sihat la. ermm, tengok tajuk la. Sejak seminggu yg lalu lagi  demam. sedih tau :"( .

Hehe. demam exam suda tiba. Penyakit ni la penyakit yg paling mendebarkan saya. Huhu. Ni baru permulaan, Peperiksaan TOV. Seriously, exam kali aku rasa malas sangat, tak ready pun. Study pon ikut mood. Kalau mood study datang study laa. Heee. Yang aku paling sedih stakat ni Bahasa Inggeris la, essay tu ntah ape2 la aku jawab. Subject lain ta tahu la. Hope, result nanti oke. InsyaAllah . Aminnn !!!

Pagi tadi ade kelas addmath. Subject favourite tu tp subject ni jugak la yang mencacatkan result aku. Hoho. Hope, exam hari rabu ni berjalan dengan lancar. Tak nak tengok lagi markah yang hodoss tu. *winkwink*




Gambar hiasan. hehe. Semalam(Khamis) jawab Science. Bluurr sangat. Tak tahu la apa nak jadi.hehe. Nasib baik paper 1 je.Ni la nasibnye, main2 sangat. Memang aku tak study pon science. Hari sblm tu just study Mathematics je sikit. Lepas ni nak study rajin2 . Isnin Science lagi, paper 2. Hope, boleh jawab dengan happynye macam exam final last year dulu. Hoho.

So, conclusionnye. Rajin2 la untuk mengadap buku. Study smart . :) . 

Wah macam jawab essay je, siap ade conclusion lagi. *winkwink* .hehe. Doakan kejayaan aku oke. Love u all. :)



Tiada ulasan: